BLARICUM - Zondagochtend om 06:08 uur kreeg de brandweer een melding van een autobrand aan de Veurhuis in Blaricum.


Ter plaatse bleek een Fiat 500 in brand te staan.De vlammen sloegen meters hoog uit de auto. De brandweer had het vuur, dat aan de achterkant van het voertuig begon, snel onder controle.

De politie doet onderzoek naar de autobrand, en sluit brandstichting niet uit. Men vraagt eventuele getuigen zich dan ook te melden. De blauwe auto die ernaast geparkeerd stond liep gelukkig voor de eigenaar geen schade op.

De uitgebrande auto kan als verloren worden beschouwd.