BLARICUM - Donderdagavond is er omstreeks 21.20 uur een stroomstoring onstaan in een groot deel van Blaricum.


Door de stroomstoring werkten veel voorzieningen niet. Ondermeer straatverlichting en terrasverlichting bleven daardoor uitstaan.

Enkele mensen die op een terras zaten hielden de sfeer erin en maakte gebruik van noodverlichting op batterijen waardoor ze evengoed gezellig konden drinken.

Netbeheerder Liander wist donderdagavond nog niet hoe lang de storing ging duren.